wtorek, 6 listopada 2018

Spojrzenie.


Spojrzałem w niebo jak każdego wieczoru, oczekując sam nie wiem czego.  Może czekając na spadające gwiazdy, łudząc się że spełnią marzenia, a może po to by się nim zachwycać.  Możliwe też, czy tam się znajdę tam to czego szukam, czy dany mi będzie inny los pozaziemski.  Niekiedy chmury zasłaniają niebo, a niekiedy jest czyste jak łzy noworodka.  Ciemne z reguły przynoszą deszcz i smutek, ale też nostalgię ukrytą w wspomnieniach.  Lecz dobrym jest, w taki dzień przytulić ukochaną, objąć ją ramionami i szeptać jej do uszu słowa miłości.  Jednak gdy drugiej strony brak, spójrzmy po raz wtóry w niebo, a tam na pewno jest. Tylko oczekuje na jej odkrycie.  Cóż zawarte jest w gwiazdach świecących na niebie. To co chcesz zobaczyć czyli wszystko.  Błękitne niebo, daje nam  radość i nadzieję, ale jak mylne być może. Jednak dusza ku niemu wędruje z radością i karmi się jej kolorem.  Kolorowa tęcza prowadzi nas do szczęścia, i nie potrzebny jest na jej końcu garniec złota, lecz wystarczy na jej końcu miłość.  Ile możliwości, ile spojrzeń, a wszystko zależy od ciebie. Będąc sobą, ujrzysz to wszystko, zrozumiesz i wybierzesz.

7 komentarzy:

  1. ..uwielbiam, zwłaszcza nocą, patrzeć w niebo .. noc sprzyja magii, przywołując
    tysiące myśli, piękno odczuć, marzeń i pragnień..
    zanurzam się w granatowym aksamicie nocy i pląsam pomiędzy gwiazdami..

    - pozdrawiam powiewem nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdy i ta cisza nocy Najpiękniejsze co może istnieć Zwłaszcza u mnie gdzie nie ma lamp na podwórku ani w pobliżu Gwiazdy wydają się bardziej widoczne piękne dostojne Ileż ja razy do nich mówiłam Nie oczekując odpowiedzi Ileż razy krzyczałam aby po prostu się wykrzyczeć Gdzieś tam jest drugie życie ale tylko od nas zależy czy je znajdziemy i docenimy 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi, że znowu jesteś z nami.
    Wszyscy szukamy i musimy dokonać wyboru. To bywa bardzo stresujące. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poza miastem niemal zawsze dziwię się ile na niebie widać gwiazd. Bo z okna w domu raczej mało co widać przez światła miejskie wszelkiego rodzaju. Najbardziej podoba mi się gwiaździste niebo nad morzem. Wtedy nawet gwiazdy widać z balkonu, a w tle słychać często szum fal.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby to był właściwy wybór! Tego życzę nam wszystkim:-)
    Pozdrawiam cieplutko Kotwico!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sam księżyc nad nami, wiec zawsze możesz komus przekazać mysli za jego pośrednictwem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Księżyc, spadające gwiazdy, chmurki, duperelki ;)... wszyscy wierzymy, że mają jakąś moc. I muszę powiedzieć, że po historii mojej znajomej teraz tym bardziej będę wypatrywała tych gwiazd co lecą w dół... bo mam jeszcze tyle marzeń do spełnienia :). I nie żadne wyszukane, takie przyziemne, ale moje :)

    OdpowiedzUsuń