czwartek, 21 kwietnia 2016

Może się zdarzyć.

Spogląda magia, w nasze oczy. Spogląda nawet, gdy mamy je zamknięte.  Może połączyć z nocą dzień, odnaleźć miejsca w nas, i sposób by otworzyć drzwi,  jej siłom niedostępne.  Pozwólmy , na ukazanie mocy swej, otwórzmy się na dziwy, i rzeczy niepojęte. Wtedy wraz z dotykiem jej, dostrzeżemy to, co umyka nam, a jest pięknem.  Może, da nam w rękę różdżkę swą, a przy tym przyzwolenie. Kiedy pozwoli połączyć z nocą dzień, odkryje to, co do tej pory wydawało się nam, że jest nam niedostępne.  Rzucimy wtedy własne czary, by świat uczynić lepszym.  Słabym dodamy w siebie wiarę, nadzieję, i zachętę.  Tą, różdżką jesteś właśnie ty. Jej mocy sam, nadasz kierunek.  Czy chcesz być dobry, czy też zły, czy nieść zagładę, czy ratunek.  Pomyślmy jednak o radościach, wolności duszy bez jej łkań.  Pomyślmy o rozwijających się w niej kwiatach. Miłości, szczęścia, rozchylających się jej płatkach, mówiących wprost do ciebie. Kochaj mnie, a jeśli mnie pokochałeś, bądź przy mnie, i przy mnie trwaj, bez względu na pogodę, nawet kiedy me listki będą opadać.  W tobie znajdę ratunek, w szczęściu.  Niech nas zachwyca noc i dzień, niech wyobraźnia sięgnie niebios, a nawet ponad nie, bo granicami jest tylko niemoc.  Jeśli przezwyciężymy właśnie nią, bądźmy jak dmuchawce, szukając ciągle nowych miejsc, niesionych wiatrem.  Skorzystajmy z tego, co nam dane. Pozwólmy gwiazdą spadać. Niech noc połączy się z tym  dniem, kiedy magia ma to sprawiać.  Niech spadnie na nas czaru deszcz, i obsypie nas łaskawie. Ja się wreszcie dowiem, kim jestem i ty też, wreszcie będziemy mieli szansę by odnaleźć się.  Więcej słów, nie trzeba pisać, nic dodać i nic ująć. Jeśli szansę od magii masz, należy ją z wdzięcznością przyjąć.

14 komentarzy:

  1. Tak jakby..pełna nadziei wiosna z tego tekstu bije!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy mam zamknięte oczy widzę więcej
    patrzę i słucham sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zgadywać co skrywasz pod każdym słowem a czego wprost może obawiasz się powiedzieć. To tak jakbyś zapraszam gości do swojego domu i pozwalał im snuć wnioski kim jesteś, po tym jak wygląda Twój dom:) Poezja ma jednak swoje prawa a złamanie ich zabiło by ją samą.. Opowiadaj zatem tak jak potrafisz najpiękniej. W końcu człowiek to najpiękniejsza tajemnica na świecie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę wierzyć w magię! Nie chcę, by wszystko było racjonalnie wytłumaczalne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życie jest magią, od nas samych zależy ile z tej magii zdołamy zrozumieć i ile z tej magii dotnie nas samych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie, pozwólmy sobie na to;)

    OdpowiedzUsuń
  7. .. bo życie jest magią .. trzeba cieszyć się każdą chwilą, nosić w sercu miłość,
    nasączać pięknem i czuć każdym zmysłem.. ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    p.s.
    .. dziękuje za piękne słowa.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto ma dar patrzenia mając zamknięte oczy i odnajdywać radość w najprostszych sprawach, ten jest szczęśliwym człowiekiem :)
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda chwila spędzona z osobami przy których na twarzy pojawia się taki zwyczajny szczery uśmiech jest warta zapamiętania... Obecność bliskich jest ważna... bardzo ważna
    Każdy z nas może być taką magiczną różdżką dla drugiej osoby

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawie wszystko może się zdarzyć i...
    mówiąc słowami E. Stachury:"może się stanie raz jeden cud"
    Może... Może? Kto to wie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję serdecznie za miłe życzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Darek uwieeelbia się ze mną droczyć, myślę, że zna mnie na tyle, że mógł się spodziewać iż moja reakcja będzie... nazwijmy to - wybuchowa. Śmiał się jak go dusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłość to ogromna siła potrafiąca łączyć przeciwieństwa tak by stały się jednością ...celowo napisałam miłość, bo dla mnie jest magią. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń